با آلبوم دیجیتال فلش خور خاطرات شیرین ثبت کنید

آلبوم دیجیتال فلش خور

از سال های قدیم تا به امروز زندگی دچار تحولات بزرگی شده که در صنعت چاپ و عکاسی هم تاثیر خودشو گذاشته و هر کدوم به نحوی تغییراتی رو در پی داشتن و باعث راحتی در زندگی روزمره ما شدند.

قبلا ما ازآلبوم های دفترچه ای که لایه بیرونی مقوایی و داخلی اون از نایلون بود ساخته می شد و صفحات متفاوتی داشتن که با گذشت زمونه به مدل هایی مانند آلبوم اکلیلی، آلبوم سرمجلسی بهمراه باکس رسیدیم اما امروز قراره یه آلبوم دیگه بهتون معرفی کنم پس با من همراه باشین.

آلبوم دیجیتال فلش خوراز دسته های مهم و نوین آلبوم دیجیتاله که بسیار خاص و کاربرپسندهستند و شما می تونین بعنوان یه هدیه ولی تک به دوستتون یا عشقتون بدین.

 

کارایی آلبوم فلش خور

آلبوم فلش خور به منظور اتصال مستقیم فلش به آلبوم هایی که مشاهده می کنیم، نیست بلکه یک مانیتور بسیار مرتب و جمع و جوریه که با پیشرفت تکنولوژی از سنتی به الکترونیک تبدیل شده یعنی یک دستگاه مانیتور روی میزی به نام آلبوم دیجیتال فلش خور ساخته شده

که روی برد اون برنامه ریزی هایی به همراه پورت های usbانجام شده و شما بدون نیاز به هیچ وسیله ای جانبی فقط با کمک یک آداپتورآلبوم رو به برق شهری متصل می کنین و فلشتونو وارد پورت بغل آلبوم می کنین و تمامی محتویات درون فلش به ترتیب پخش میشن.

شما می تونین تمامی تصاویری که دارین رو به مرکز چاپ عکس لابراتور کشور از طریق سایت یا پیام رسانا ارسال کنین و درخواستی بر مبنای ساخت فتوکلیپ برا ما ثبت می کنین یا اگه از نوع آلبوم عروس سرمجلسی هست

که ما با سبک خاص و متد روز عروس سینک می کنیم و اگه برا آلبوم دیجیتال کودک هم باشه با کارایی روز براتون کار رو میسازیم و سپس روی فلش مموری انتقال میدیم و براتون ارسال می کنیم.

 

طریقه استفاده از آلبوم دیجیتال

شما این نوع آلبوم رو تهیه می کنین و روی میز خاطره یا میز کاریتون توی اتاق کارتون قرارمیدین و به واسطه آداپتوبرق، آلبوم فلش خور رو روشن می کنین و فلشی که از طرف ما براتون فایل های ساخته شده موزیک ویدئو یا فتوکلیپ ریخته شده رو درون دستگاه قرارمیدین و با کیفیت فوق العاده بالا به ترتیب براتون پخش می شه و شما هم ازمشاهده تصاویرو ویدئوهاتون لذت میبرین.

درمجموعه چاپ عکس آنلاین تهران انواع آلبوم های دیجیتال کودک، آلبوم اکلیلی, ساخت کیف آلبوم، لیت، چاپ عکس ژورنال بهمراه آلبوم ژورنال و ازهمه مهمترآلبوم عروس فوری که کمترازبیست و چهارساعت براتون با بهترین و خاص ترین طرح ها می سازیم و وسط پیک یا پست براتون ارسال می کنیم.

در نتیجه هدف ما ارائه جدیدترین طرح ها در کشور به شما هموطنان و مشتریان عزیز است که با بروزترین دستگاه ها انواع طراحی و چاپ مد نظرتونو با لاکچری و شیک ترین طراحی درب محل تحویلتون میدیم و قیمت چاپ عکس و ساخت انواع آلبوم بسیار مناسب و مورد رضایت شما کاربران است.

 

با چاپ عکس فوری بریم عکس های مورد علاقه تونو خیلی سریع فقط بایک کلیک چاپ کنیم.

 

 

 

نویسنده : شهریار کردی
بدون دیدگاه
در حال حاضر ديدگاه ها براي اين نوشته بسته شده است