آلبوم دیجیتال کودک ثبت تصاویر زیبای فرزندانتون

آلبوم دیجیتال کودک

موندگارترین خاطراتی که همه ی ما داریم برمیگرده به دوران بچگیمون که افراد متولد دهه های 50 و 60 از عکسای کودکیشون تعداد کمی دارن که اونا هم با کیفیت پایین و سیاه وسفیده،ولی امروزه با پیشرفت صنعت و به وجود اومدن فناوری های نوین شما میتونید ازهرلحظه ی شیرین بچه هاتون عکس ثبت کنید و اونا روبا بهترین کیفیت تو مرکز عکس آنلاین تهران چاپ کنید و بعد ازگذشت سال ها آلبوم رو نشون فرزندتون بدید و همزمان با نگاه کردن به عکس ها خاطرات شیرین گذشته رو براش تعریف کنید.

آلبوم دیجیتال کودک یه چیزی تو مایه های همون آلبوم دیجیتال عروس هست که ایندفه جای عکس های عروس و دوماد، تصاویرزیبای بچه های شماست.

 

 

مراحل ساخت آلبوم دیجیتال کودک

برای تولید یه آلبوم دیجیتال کودک اول عکس کودک دوست داشتنی شما به وسیله ی دوربین دیجیتال با رزولیشن بالا انداخته میشه بعد با برنامه های مختلف، روتوش های لازم روی اون لحاظ میشه و هم به زیبایی عکس کمک میکنه و هم عکس فرزند شمارو برای چاپ آماده میکنه همچنین با اینکارعکسای کودک شما با بهترین کیفیت میتونه تو دستگاه های دیجیتال مثل تلویزیون وگوشی های هوشمند پخش بشه.

عکسای کودک شما با ورقه هایی با کیفیت بالا و جنس مقاوم چاپ میشن که مقابل خط و خش و کم رنگ شدن بسیار مقاومه و هنگام لمس کردن حس خوبی به آدم میده در ضمن آلبوم دیجیتال امکان پشت و رو چاپ کردن رو داره که از 10 صفحه شروع میشه و بر خلاف آلبوم کلاسیک تعداد صفحات محدود نیست و شما اگه عکسای خام دارین میتونین برا ما ارسال کنین و ما تغییرات لازم رو اعمال میکنیم و وارد شیپ چاپ میکنیم.

 

 

 

بعد ازچاپ، عکسای کودک شما با چسب مخصوصی به هم متصل میشن که این کارنیاز به دقت بالایی داره که شما باید ازاین لحاظ خیالتون راحت باشه چون تو  چاپ عکس لابراتور کشور  همه ی مراحل ساخت به دست متخصصان مجرب کار تولید میشه.

مرحله ی بعد اینه که عکسای زیبای کودک شما به یک جلد نیاز داره که هم از عکسای با ارزش فرزند شما محافظت کنه و هم به عنوان جلد جلوه ی خاص و زیبایی داشته باشه که شما میتونید عکس یا طرح مورد نظر خودتون رو به ما درخواست بدین و ما روی جلد آلبوم چاپ کنیم. بعد از تولید کامل و به وجود اومدن آلبوم دیجیتال کودک شما تیم ارسال ما آلبوم شمارو به آدرسی که برای ما درج کردین، تحویل میدن و شما میتونید از دیدن اون لذت ببرین.

 

شما میتونید چه حضوری تو مرکز چاپ عکس آنلاین تهران و چه غیر حضوری از طریق سایت و یا پیام رسان ها با ما ارتباط داشته باشین و بعد از تکمیل فرم، کالای مورد نظرتون رو سفارش بدین.

در نتیجه اگه میخواین عکسای زیادی از لحظه لحظه ی خردسالی فرزندتون داشته باشید آلبوم دیجیتال کودک رو بهتون پیشنهاد میکنم که هم بسیار زیباست و هم با مواد مرغوبی که توش استفاده میشه جنس مقاومی داره و همچنین عکسای زیبای فرزند شمارو با بهترین کیفیت نمایش میده.

 

با چاپ عکس فوری بریم عکس های مورد علاقه تونو خیلی سریع فقط بایک کلیک چاپ کنیم.

 

بدون دیدگاه
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید