چاپ عکس پوستری با طرح دلخواه با کیفیت بالا رنگی فقط با یک کلیک

تصاویر خود را به صورت پوستر با کیفیت بالا چاپ کنید

پوستر به معنای حقیقی انتقال عکس های باکیفیت و ابعاد بسیاربزرگ بروی کاغذ و قابل مشاهده در فاصله های طولانی باطیف رنگ ونور بسیار زیبا و خاص که اهداف شما روبه مخاطب منتقل می کنه و با چاپ عکس تابلو و بوم متفاوت هست.

شما برای تعدیل عکسای خود با رزولیشن و کیفیت خوب ازخودتون و خانواده و یا محصولات شرکتتون دردید عوام و فامیل قرار بدین توصیه می کنیم که حتما از این سبک بهره مند بشید و استفاده کنید .

با پوسترهای مدرن مرکز چاپ عکس تهران ، دیوارو پنجره های خونه ومحل کار رو به فرصتی بیادموندنی تبدیل کنید.

چاپ عکس پوستری

پوستر از خانواده کاغذ های چاپ هستش که میتونه طراحی، کاریکاتور، نقاشی ونوشته ها رو درابعاد وسیع خروجی بده ونسبت به چاپ بنر و چاپ عکس تابلو متفاوت هست و شمامی تونید خیلی راحت روی دیوار و بقیه جاهای دیگه نصب کنید.

عکس های پوستری به چند قسم تقسیم بندی می شن : پوسترهای تجاری، پوسترهای فرهنگی و پوسترهای خانوادگی و…

 

چاپ عکس پوستری بهترین نوع تبلیغ و زیباسازی

که شما اگه یه کوچولو تمایل داشته باشین وهزینه کنین به راحتی تغییرات زیادی رو چه توی خونه چه شرکت و یا هتل ها اعمال کنین وهم باعث زیبایی و تنوع توی روحیه شخصیتون میشه و هم برای مراکز میتونه بزرگترین محل جذب مشتری و تبلیغات بشه خب فکرکنم تمایل دارین بدونین چطور؟

توی چاپ سبک های مختلفی برای استفاده شخصی و تبلیغاتی و دکواسیون وجود داره که هرکدوم تفاوت های زیادی بایکدیگر دارن مثلا چاپ عکس تابلو یک خاصیت داره چاپ عکس برای آلبوم ها یک کاربرد دیگه داره یا جدیدا چاپ عکس روی لیوان و چاپ بنر که هرکدوم مرحله های خاص خودشونو دارن پس چاپ عکس پوستری کاری به غیر از چاپ های دیگه هست که کاربرداشو دونه دونه براتون میگم .

 

اگه میخوایی یک محل کاره دنج و توپ داشته باشی که همیشه برندی توی ذهن ویاد مشتریا بمونیم کاری بسیار راحته یعنی لوگوی کار، تصویری از محیط سیستم کاری و محصولات روتوسط تیم مراکز چاپ مانند چاپ عکس آنلاین تهران بسپاریم

و شما می تونین خودتون با دوربین های گوشی یا دیجیتال تصاویر رو ثبت و برا چاپ عکس تهران ارسال و درخواستتونو براشون ثبت کنین یا بهشون اطلاع بدین که خودشون از محل شما عکاسی کنن و سپس چاپ عکس با کیفیت بالا رو براتون روی پوسترهای دیواری منعکس کنن

و بجای کاغذ دیواری روی دیوار بچسبانید و این کار باعث میشه که با یک تیر چند نشون رو بزنید هم دکور رو تغییردادین وهم محصولات جدید و قدیمتونو معرفی کردین و درنهایت زیبایی رو به محیط کارهدیه دادین و شما همین کارر و هم میتونین برا خونه از چاپ عکس پوستری و نوع کلاژ استفاده کنین.

 

پوستر کلاژ چیه ؟

به ادغام چندتصویر توی یک پوسترمثلا تصاویرخونوادگی که با کیفیت بالا چاپ میشه رو پوسترکلاژ میگن و شما خاص ترین لحظه های زندگیتونو روی دیوار اتاق خواب و یا سالن درکنار کاغذ دیواری ترکیب می کنین تا جلوه ای خاص، بی نظیرو تازه ای به درب و دیوارخونه هدیه داده بشه و حتی میتونین کامل شستشو بدین .

 

با چاپ عکس فوری بریم عکس های مورد علاقه تونو خیلی سریع فقط بایک کلیک چاپ کنیم

 

بدون دیدگاه
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید