چاپ عکس چقدر طول میکشد

چاپ عکس چقدر طول میکشد

همیشه این سوال پیش میاد چاپ عکس چقدر طول میکشد.

چاپ عکس یعنی انتقال اطلاعات نگاتیو بر روی کاغذ عکاسی هستش  که این کار با روش های مختلف و همین طور با طی گذشت مدت زمان خاصی طی میشه.مدت زمان صرف شده برای چاپ یک عکس بستگی به عواملی داره و مثلا نوع کاغذ و نوع پرینتر و…در سرعت چاپ عکس دخیل هستن.

چاپ عکس با تاباندن نور بر روی کاغذ عکاسی خودش دو نوعه یا چاپ با بزرگنماییه و یا چاپ مستقیم.

در روش چاپ مستقیم یا کانتاکت اجزا نوری از پایین به بالا به ترتیب قرار میگیرن و در نوع چاپ عکس با بزرگ نمایی یا اگراندیسور هستش در این روش که از گراندیسور استفاده میشه بعد از کراپ و انتخاب سایز مناسب عمل نور سنجی انجام میشه و در این صورت دیافراکم چاپ نهایی انجام میشه.

و در پس این مراحل تصویری ثابت به دست میاد.

امروزه یکی از تفریحات عموم مردم عکاسیه و با در دست داشتن یک تلفن همراه سریع و اسان و کم هزینه عکاسی میکنن ولی اگه بخوان که اون عکس ها رو به چاپ برسونن وارد فرایندی خاص میشن.

 

پرینترهای خانگی

با داشتن یک پرینتر خانگی میتونیم به راحتی عکسا خودمون رو به چاپ برسونیم و این پرینتر ها از نظر نوع و هزینه چاپ عکس و سرعت چاپ متغیر هستن.

ما پرینترهای مختلفی داریم از جماه مثلا پرینترهای  سامسونگ و اچ پی و اپسون و کانن و…

  Envy 4520 پرینتر اچ پی مدل

این نوع پرینتر کیفیت و گرافیک بالایی داره و سرعت چاپ این دستگاه 16 صفحه در هر دقیقه هست.

 

پرینتر کانن مدل جی 2400 پیکسما

و در این نوع پرینتر که سرعت خوب و کیفیت بالایی هم داره میتونه در هر دقیقه 5 صفحه رنگی رو به چاپ برسونه ولی  برای چاپ یک عکس حداقل 1دقیقه باید صبر کرد.

پرینتر اپسون مدل ال 1455

این پرینتر 4 کاره هست و سرعت چاپ این دستگاه 10 صفحه در دقیقه هست.انواع مدل های پرینترهای ایپسون گزینه بسیار مناسبی هستن برای چاپ عکس حرفه ای.

ما انواع مختلفی پرینتر داریم که بسته به نیاز شما و سرعت چاپی که انتظار دارید هست.

 

هرعکس با سرعت متفاوتی چاپ میشه مثلا چاپ عکس آنلاین تهران در چاپ عکس های سر مجلسی  یا چاپ عکس عروس فوری اگه ما عکس رو به صورت اضطراری بخوایم در کمتر از 24 ساعت به چاپ میرسه .

ولی مثلا در چاپ عکس های اکلیلی که به مدت زمان بیشتری احتیاج داره و پر هزینه تر هم هست در کمتر از 72 ساعت چاپ میشه.

ما اگه عکس سه در چهار بخوایم و سفارش چاپ عکس رو بدیم این نوع عکس رو فوری و انی میتونیم تحویل بگیریم و یا اینکه در چاپ بنر ها که این گونه چاپ نیز فوری هستش و…دیگر انواع چاپ عکس که هر کدوم  از انواع چاپ عکس مدت زمان خاص خودشو داره…

پس ما میدونیم که سرعت چاپ عکس به نوع عکس ما و سایز عکس و پرینتر ما بستگی داره که ما اگه میخوایم عکس هامون به سرعت چاپ بشه باید به این عوامل توجه داشته باشیم.

 

لابراتور چاپ عکس کشور ،از جمله قدیمی ترین مجموعه های پرینت عکس در ایران درصدد ارائه بهترین خدمات دیجیتال در خدمت همراهان گرامی می باشد )

 

با چاپ عکس فوری بریم عکس های مورد علاقه تونو خیلی سریع فقط بایک کلیک چاپ کنیم.

 

 

نویسنده : شهریار کردی
بدون دیدگاه
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید