آلبوم دیجیتال عروس ثبت لحظات زیبای عروس و داماد

آلبوم دیجیتال عروس

یکی از مراحل ناب در زندگی جوونا ثبت خوش لحظه های زندگی و بخصوص جشن بزرگ ازدواجه که برا نگهداری از تصاویر زیبای چاپ شده مانند گذشته نیست که در آلبوم های دفترچه ای قرار بدیم و با بروز شدن تکنولوژی همگی دچار دست خوش تغییرات شدن.

آلبوم های سنتی جای خودشونو درسال های دور به آلبوم دیجیتال ایتالیایی دادن و این گونه آلبوم ها سبب زیبایی های بصری در زندگی ما شده اند.

آلبوم های عروس به شاخه های متفاوتی تقسیم میشن : آلبوم فوتوبوک، آلبوم زار، آلبوم نفیس و آلبوم مجله ای که هر کدوم سبک و تنوع خودشونو دارن و بسته به نوع و سلیقه شما مشتریان عزیز براتون چاپ میشه.

 

آلبوم های عروس بیشتر به سبک فتوبوک و مجله ای ساخته میشه که با ما اگه همراه باشین براتون توضیح میدم.

آلبوم فوتوبوک از نوعی مقوا سخت با برگه های چند میلی ساخته میشه و حالت کتابی مانند به خودش میگیره و شما طرح هاتونومیتونین با بهترین کیفیت درونش چاپ کنین.

آلبوم مجله ای هم مانند آلبوم فوتوبوک ولی از نوع جنس نرم و براق ساخته میشه که تعداد صفحات اونا از 10 صفحه ای شروع میشه و بسیار جذاب و ناب هستش.

البوم دیجیتال چه کاربردی داره

این نوع آلبوم ها کاربردشون توی تبلیغات فروشگاه ها و برند ها بسیار راه باز کرده و باعث شده که فروش محصولات هم فراتر بره اما درکاربرد ویژه ای که داره توی آلبوم عروس هستش که در صورتی تمایل به ساخت این مدل آلبوم رو داشتین میتونین به مرکز چاپ عکس لابراتور کشور مراجعه کنین و ما با برترین سیستم های چاپ خاصترین و شیک ترین کار رو بهتون هدیه میدیم.

 

مراحل ساخت آلبوم دیجیتال عروس

شما میتونینمجازی، توسایت یا پیام رسان ها و چه حضوری تو مرکز چاپ عکس آنلاینتهران با ما ارتباط داشته باشین و سفارشات خودتون رو ثبت کنین.

مرحله اول ساخت آلبوم عروس اینه که شما عکسای باکیفیتی که از خودتون دارید رو برا ما ارسال میکنید و تو چاپ کشور ویرایش های لازم مثل کادر بندی و اصلاح رنگ به دست متخصصان این کار انجام میشه و ذر صورت نیاز زیر هر تصویر نوشته هایی که تمایل داشته باشین رو براتون می نویسیم وعکس شما برای چاپ آماده میشه.

مرحله ی دوم چاپ عکسای شماست که تو لابراتور کشور  با بیشترین کیفیت انجام میشه.ما میدونیم که عکسای شما چقدر براتون مهمه بخاطرهمین برای چاپ عکس شما از بهترین دستگاه ها و مواد استفاده میکنیم که تصاویرشما به بهترین نحو چاپ بشه.

 

مرحله سوم اینه که عکسای شما بعد از چاپ باید به هم متصل بشن به این کار صحافی میگن که با چسب و پرس سر کار داره و هرچی تو این بخش دقت و ریزه کاری بیشتری صورت بگیره کیفیت آلبوم عروس بالاترمیره و به صورت مجله ای براتون چاپ میشه.

در نتیجه اگه میخواین عکساتون رو تو یه آلبوم خاص و زیبا داشته باشین که درعین زیباست وهم مقاومت بالایی داره حتما یه سر به مرکز چاپ عکس کشوربزنید.

با چاپ عکس فوری بریم عکس های مورد علاقه تونو خیلی سریع فقط بایک کلیک چاپ کنیم.

 

بدون دیدگاه
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید