حکاکی روی تخته شاسی از خوشگلترین وهنری ترین نوع چاپ

حکاکی چهره روی تخته شاسی

از خوشگلترین وهنری ترین کاری که به تازگیا بین جوونا و مجالس باب شده حکاکی روی تخته شاسی هستش که توی کشورکمتر مراکز تخصصی چاپی پیدا میشه که این خلاقیت رو برای شما به اجرا دربیاره و با عالی ترین کیفیت در اختیارتون قرار بده

اما مرکز چاپ عکس لابراتور کشور  با پیشرفته ترین و قدرتمندترین دستگاه های cnc و لیزری بی نظیرترین کیفیت رو حکاکی و در اختیارتون قرار میده.

 

حکاکی روی تخته شاسی چاپ کشور

حکاکی عکس روی تخته شاسی چیست؟

شما مشتریان عزیز و دوستان محترم در صورتی که میخوایین عکس خودتونو یا منظره ای رو داخل اتاق خواب یا محل کار قرار بدین اما بین دوراهی هستین که چاپ عکس پوستری بهتره یا چاپ عکس تابلو

تیم چاپ عکس آنلاین لابراتور کشور  به شما توصیه می کنه هردو بسیار عالی و مختص همچین کاری هستن ولی از نظر ما شما که در حال انتخاب هستین بهتون جدیدترین تکنولوژی صنعت چاپ رو توصیه می کنیم

و این تکنولوژی تاکنون در کشور اشباع نشده و شما می تونین اولین ها باشین که عکس خاصتونو روی اجسام صاف با قویترین کیفیت حکاکی کنین و در هر جای که مورد نظرتون هست آویز و نصب بفرمایین، به این حرکت حکاکی عکس یا چهره روی شاسی گفته میشه.

روی شاسی

روی چه اجسامی میتوان حکاکی کرد؟

شما به راحتی روی تمامی اجسام صاف از جمله MDF، لیت ها، پلکسی و آهن می تونین تصاویرگالری رو حکاکی کنین.

ابعاد حکاکی عکس روی تخته شاسی بسته به نظر شما عزیزان هستش و هر نوع سایزی که نیاز باشه انحصاری انجام میدیم.

صفر تا صد حکاکی روی تخته شاسی

شما بهتره عکسی رو که قراره برای چاپ کشور ارسال کنین از با کیفیت ترین عکساتون باشه چون توی این قسمت کیفیت تاثیربسزایی داره.

اگه دوربین گوشی و یا دیجیتالتون پیشرفته هست، فقط یه زمینه سفید یا سبز برا پشت سرتون با یه پارچه درست کنین و یه نور کاملا ملایم وبه اصطلاح مات تنظیم کنین و دوربین یا گوشی هوشمند رو روی وسیله ای مخصوص یا دیگر وسایل منزل قرار بدین

 

 

و چندین عکس از زوایای مورد نظر ثبت کنین و بصورت فایل از طریق سایت یا پیام رسان ها برا همکارانمون ارسال بفرمایین و اگه براتون مقدور نبود تشریف بیارین آتلیه براتون انجام بدیم.

خب حالا ما در صورتی که نیاز به روتوش و طراحی باشه حتما با کمال میل انجام میدیم و سپس روی شاسی مورد نظرتون عکس رو با دستگاه لیزر با آخرین متد و کیفیت حکاکی می کنیم.

شما هرنوع عکسی که دارین از جمله : طبیعت، آلبوم عروس روی چند شاسی، کودک و تصاویر شخصی با کیفیتی که داشته باشین یا درصورت نیاز بخوایین ما براتون تصویر میگیریم، همه رو روی شاسی حکاکی می کنیم.

چاپ عکس ارزان درسیستم ما برای همه ی مشتریان عزیزی که به مرکز ما مراجعه می کنن حتما امکان پذیر می باشد.

روی تخته شاسی

نتیجه :برای اینه که توی مرکز ما ارائه تمامی خدمات چاپ عکس با کیفیت بالا برای آلبوم، چاپ عکس اکلیلی، سفارش آنلاین آلبوم عروس وحتی آلبوم عروس سر مجلسی با متدهای روز دنیا توسط طراحان خبره و بهترین و به روزترین دستگاه ها امکان پذیره.

با چاپ عکس فوری بریم عکس های مورد علاقه تونو خیلی سریع فقط بایک کلیک چاپ کنیم.

 

لیست قیمت چاپ عکس روی تخته شاسی

لیست قیمت چاپ عکس روی شاسی

 

برای خرید فوری  تخته شاسی خام  در هر جای ایران باشی فقط با چند کلیک بریم این صفحه تخته شاسی خام  رو ببینیم

 

بدون دیدگاه
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید