چاپ عکس حرارتی و کاربرد آن

چاپ عکس حرارتی

چاپ عکس حرارتی سبکی جذاب و خاص هست که امروزه طرافدارای زیادی به خودش جذب کرده و یکی از بهترین کادو های شیک و پرمخاطب ومورد پسند توی اجتماع شده است.

این صنعت چاپ درخیلی ازمشاغل استفاده میشه وباعث جلب مشتری و حتی مصارف شخصی شده.

کاربرد چاپ عکس حرارتی

کاربرد چاپ عکس حرارتی بسیارمتنوع و زیاده که هم میشه بصورت شخصی از اون استفاده کرد هم توو تبلیغات و خیلی مصارف دیگه که در ادامه براتون توضیح میدم.

 

بهترین حالت برای دستگاه چاپ حرارتی که سابلیمیشن نام داره اینه که روی اجسامی مثل چاپ روی لیوان، سرامیک، تی شرت و هرچیز دیگه ای که سطح صاف و صیقلی داشته باشه بالاترین کیفیت و وضوح رو ارائه میده.

دوستانی هستند که به اشخاصی معروف مانند خوانندگان و بازیگران علاقه دارن وهمیشه اونا رو دنبال میکنن و به مرکز چاپ عکس تهران برای چاپ عکس افراد مورد نظرشون روی تی شرت مراجعه می کنن و ما هم با بالاترین کیفیت عکس ها رو براشون چاپ می کنیم.

اما دربازار و تجارت، برندها و فروشگاه ها ازطریق چاپ عکس حرارتی روی لباس های فرم، پارچه ها، حتی دستمال های کاغذی، چاپ روی نایلون و کیسه های پارچه ای محصولات خودشونو توی شهر و کشور معرفی میکنن.

 

از بهترین و خاص ترین نوع کادو دادن به دوست و افراد خاص زندگیتون پیشنهاد می کنم یه بارامتحان کنین، چی رو؟

شما عکسی ناب از طرفتون داشته باشین و تشریف بیارین چاپ عکس آنلاین لابراتور کشور و ما همون عکس رو بعد از طراحی و مورد تایید شدن شما روی هر نوع شی که بخوایین چاپ می کنیم

ولی بهترین توصیه ما چاپ روی لیوان هستش که اصطلاحا لیوان جادویی بهش میگن اما جنسش با لیوانای معمولی کمی متفاوته و از نوع پلیمرهست که بعد از چاپ مشکیه و لیوان ماگ میشه و سپس چای داغ یا آب داغ داخلش میریزین تصویر چاپ شده دوستتون به آرامی ظاهر میشه و واقعا کاری شاخ و خاصه و باعث سوپرایزی همه میشه.

شما میتونین از چاپ عکس حرارتی برای دکور کف خونتون استفاده کنین و طرح های مورد نظرتون رو روی سرامیک کف خونه منعکس کنین و جلوه ای نو به زیبایی خونتون هدیه بدین.

حتما تا حالا چشتمتون به لیوانایی افتاده که مارک یا نوشته های یه شرکت روی بدنشونه این هم یه کاربرد دیگه از چاپ عکس حرارتیه که شما میتونید لوگو و نوشته هایی روی لیوان ها چاپ کنین و کار خودتون رو به همین سادگی تبلیغ کنین.

 

طریقه چاپ عکس حرارتی

از شیوه سازگار وجوهر دای سابلیمیشن استفاده میشه که ماندگاری فوق العاده عالی و قویی داره و روی لیوان یا سرامیک و دیگر اشیاء به راحتی چاپ صورت میگیره.

شما این سفارشات رو میتونین در قالب تکی و تیراژ بالا به چاپ کشور ارسال کنین و با مناسب ترین قیمت و عالی ترین کیفیت چاپ و سپس براتون ارسال کنیم.

نتیجه گیری : در مرکز لابراتور کشور تمامی خدمات چاپ با جدیدترین و بروزترین دستگاه های سال صورت میگیره و سپس سفارشات از طریق پیک تحویل داده میشه.

با چاپ عکس فوری بریم عکس های مورد علاقه تونو خیلی سریع فقط بایک کلیک چاپ کنیم.

 

 

 

بدون دیدگاه
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید