چاپ عکس روی چرم خاص ترین ومحبوب ترین نوع چاپ

چاپ عکس روی چرم

اگر دوست دارین محل کار یا خونتون مکانی خاص باشه پیشنهاد میکنم از چاپ عکس روی چرم حتما بهره ببرید.

یکی از خاص ترین ومحبوب ترین کارها بین عموم مردم چاپ عکس روی چرم هست که امروزه از چرم استفاده های دیگه ایی مثل خوشنویسی، طراحی، بند ساعت، ساخت جا کلیدی و فعالیت های دیگه داره.

دو نوع چرم تو بازار تجارت هست که از همه بیشتر استفاده میشه که نوع اول چرم طبیعی که از پوست دام هایی مثل اسب، گاو، شتر و دیگر حیوانات ساخته میشه و چرم نوع دوم مصنوعیه که با ترکیبی از پلاستیک و الیاف ساخته میشه.

یکی دیگه ازمزیت های چاپ روی چرم مصنوعی اینه که نسبت به چاپ روی چرم طبیعی قیمت بسیار کمتری داره که هم به نفع تولید کننده اس و هم به نفع خریدار.

 

 

مزایای چاپ عکس روی چرم؟

چاپ عکس روی چرم مصنوعی بدون هیچ محدودیتی تو صنعت چاپ انجام میشه و میتونید با متنوع ترین رنگ ها و با وضوح بالا اون رو از چاپ عکس آنلاین تهران سفارش بدید .چرم مصنوعی بسیار انعطاف پذیر و سبک هست و همچنین با جنسی که داره در برابر خط و خش و پارگی بسیار مقاوم هست و میتونه عکس زیبا و خاطره انگیز شما رو تا سال های زیادی نگه داره .

یکی دیگه از هزاران مزیت چرم مصنوعی اینه که در برابر باد و نور خورشید مقاومه و کیفیت خودش رو از دست نمیده و همینطورعکس های شمارو میشه با بیشترین جزییات روی اون چاپ کرد.

چرم طبیعی موقعی که زیردستگاه میره بدلیل سطح ناهموار و بیرون زدگی هایی که داره نامرتب برش میخوره و فشار زیادی به دستگاه میاره اما چرم مصنوعی بر خلاف اون خیلی راحت و مرتب برش میخوره و عکس شمارو با بهترین کیفیت نمایش میده.

یک دیگه از مزیت هاش اینه که چرم مصنوعی در برابر شست وشو و آب مقاوم هست و هیچ گونه آسیبی نمیبینه و از کیفیت عکس به هیچ وجه پایین نمیاد.

 

چاپ عکس روی چرم چجوری انجام میشه؟

چاپ عکس روی چرم تو چاپ کشور با دستگاهی بنام فلت  انجام میشه که چرم رو بصورت منظم برش میده و عکس شمارو با جوهر روی اون طراحی میکنه بعد ازاین کارعکس چاپ شده روی چرم با تابش نور یووی بلافاصله خشک میشه و به یک اثر زیبا تبدیل میشه و در اختیار شما عزیزان قرار میگیره.

کاربرد های چاپ عکس روی چرم؟

مثلا وقتی لوگوی کاری خودتون رو روی چرم چاپ میکنین و به مشتری میدی اون جذبه و خاص بودن چرم باعث میشه مشتری به سمت کار شما جذب بشه.

یا اگه میخاین یه قاب خاص برای موبایل خودتون داشته باشین میتونید از همین روش استفاده کنید و تصویری رو که دوست دارین روی اون چاپ کنید.

در نتیجه اینکه اگه یه چیزی میخاین که خاص باشه و همه از دیدنش حال کنن حتما یه سر به چاپ عکس لابراتور کشور بزنین و اون چیزی رو که میخاین با کیفیت بالا و جنس عالی سفارش بدین و از دیدنش لذت ببرید.

با چاپ عکس فوری بریم عکس های مورد علاقه تونو خیلی سریع فقط بایک کلیک چاپ کنیم.

 

بدون دیدگاه
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید