چاپ عکس های زیبا ایده ال برای مناسبت های خاص و ویژه

چاپ عکس زیبا

هر کار و فرایندی مستلزم زیبایی خاص خودشه زیبایی که بتونه نظر هربیننده ای رو به خودش جلب کنه.

ما در بحث چاپ عکس نیز باید توجه داشته باشیم به اصول زیبایی و اینکه بتونیم به بهترین نحو ممکن عکس خود را به چاپ برسونیم.در این حیث چاپ عکس در مرحله اول نیازمند یک طرح بسیار زیباس و پس از اینکه عکس زیبا و مناسب انتخاب شد دراینجا دیگر بحث از بررسی عوامل مهم و حائز اهمیت در چاپه.

عوامل مهمی که باید به اون توجه کنیم عواملیه مثل انتخاب رنگ درست و بررسی فونت مناسب و… دیگر عوامل مهم در چاپ عکس زیبا.

 

عوامل مهم و موثر در چاپ عکس زیبا

1.انتخاب اندازه و سایز درست و مناسب چاپ

  1. انتخاب رزولوشن مناسب چاپ

3.فرمت خروجی طرح نرم افزار

4.کیفیت تصاویر

 

ابعاد و سایز درست و انتخاب بهترین سایز از اولویت های اولین یک طرح و کار مناسبه و انتخاب رزولوشن صحیح از موارد و عوامل مهم و تاثیر گذار در صنعت چاپه و در محصولات چاپی چون تراکت بروشورها و کاتالوگ و ست های اداری و… مورد استفاده قرار میگیره که این رزولوشن مناسب برای این محصولات 300 دی پی ای هستش.

چاپ یک عکس با کیفیت از انتظارات یک کاربر و یا شخصیه  که اون طرح و عکس رو میخواد چاپ کنه هستش که چگونگی اینکه بتونیم یک عکس رو زیبا چاپ کنیم مهمه.

اگر ما در چاپ عکس آنلاین در مرحله اول یک عکس بی کیفیت را انتخاب کنیم در مرحله خروجی هرگز عکس دلخواه نمیشه و کاربران رو نمیتونه راضی نگه داره پس باید دقت داشته باشیم در انتخاب نوع و کیفیت عکس تا  شاهد خروجی زیبایی در کار باشیم.

 

  روش های مختلف چاپ عکس

چاپ انواع مختلفی داره مثل چاپ فلکسو که عمدتا برای بسته بندی هاست و چاپ افست که برای تبلیغات انتخاب میشه و ما انواع چاپ های دیگه ای هم مثل چاپ هلیوگراور و چاپ لترپرس و دیجیتال رو هم داریم که ما نسبت به کار خودمون باید بدونیم چه نوع روشی از انواع مختلف چاپ رو انتخاب کنیم.

صنعت چاپ فرایند پیچیده و مهمی رو در خودش جای میده و پیشینه طولانی رو داراس و کسی که میخواد عکسی رو به چاپ برسونه باید در این کار حرفه ای باشه و عوامل موثر رو د نظر بگیره و از همه مهم تر به زیبایی و جلوه بصری کار اهمیت بده.

 

ما در چاپ عکس باید بیش تر از هر چیزی از قوه تخیل خود استفاده کنیم و بهره ببریم.

ما از عکس های چاپ شده برای زیبایی محیط پیرامون خود و یا منازل استفاده میکنیم و این امر یعنی که عکس یک عنصر زیبایی و زیبایی افرین محسوب میشه پس اگر عکس ما به خودی خود زیبا نباشه نمیتونه یک جو زیبا از خود خلق کنه.

در چاپ عکس زیبا نوع و جنس کاغذ نیز از عوامل متاثر در این فراینده.

کاغذ سیلک و کاغذ براق و پریل و اکلیلی و چاپ روی بوم و شاسی  و چاپ کریستالی و … هرنوع چاپ دیگرانتخاب هرکدام برای چاپ مهمه.

 

لابراتور چاپ عکس کشور ،از جمله قدیمی ترین مجموعه های پرینت عکس در ایران درصدد ارائه بهترین خدمات دیجیتال در خدمت همراهان گرامی می باشد )

با چاپ عکس فوری بریم عکس های مورد علاقه تونو خیلی سریع فقط بایک کلیک چاپ کنیم.

 

 

نویسنده : شهریار کردی
بدون دیدگاه
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید