چاپ چند عکس روی یک صفحه یک ترکیب زیبا

چاپ چند عکس روی یک صفحه

چاپ چند عکس روی یک صفحه یعنی ارائه همزمان چهار پنج تصاویر روی یک صفحه به سایز مثلا A4یا B4 و سایزهای دیگه که همگی با ابعاد کوچیک تر روی یه صفحه کنارهم جا میگیرن.

این کار برای کسایی هست که میخوان عکسای یه مهمونی یا سفری رو کنار هم دیگه روی یه برگه قرار بدن و از اون یه آلبوم عکس تک برگی درست کنن و حتی میشه یه چاپ عکس پوستریه فوق العاده جذاب و مخاطب پسند ساخت.

افرادی هستن که تمایل دارن عکسایی که از کودکی تا بزرگسالیشون که توی آرشیو سیستمشون هست رو تو یه صفحه چاپ کنن و از اون یه چاپ عکس برای تابلو درست کنن و به عنوان دکوراستفاده میشه.

 

شما اگه توجه کرده باشین بعضی از ارگان ها برای اطلاع رسانی از خدماتشون تابلویی از چند تصویر  رو در دید مشتریانشون قرارمیدن.

 

کاربرد های چند عکس روی یک صفحه

از جذاب ترین کاربرد های این متد انتقال چند عکس مراسمات جشن تولد و عروسی روی یه صفحه هست، یعنی چطور؟ تیم چاپ عکس آنلاین لابراتور کشور میتونه برا شما آلبوم های اکلیلی و همچنین چاپ عکس اکلیلی رو با بالاترین کیفیت انجام بده و شما میتونید چند عکس رو به دلخواه انتخابو سایز مورد نظرتون روی یه صفحه به سبک عکس اکلیلی چاپ کنه، ما اولین مرکزی هستیم که این سبک رو توی ایران پیاده کردیم و شما میتونید به صورت آلبوم عروس سر مجلسی هم استفاده کنید.

 

یک دیگه از کاربرد های این کار اینه که شما میتونید عکس های اجناس تولید شدتون رو بصورت چند عکس روی یک صفحه چاپ کنید و توی دکورمحل کارتون تغییر و تحولی ایجاد کنید که هم به زیبایی اونجا کمک میکنه و هم یه نوع تبلیغ برا کارشماست.

یا اینکه شما میتونید عکس های خاطره انگیز خونوادگیتون رو بصورت چند عکس روی یک صفحه چاپ کنید و به دیوارخونتون نصب کنید و دکور خونتون رو خاص و پرازخاطره کنید. عکس های زیادی از خودتون دارید و آلبوم شما جای اون همه عکس رو نداره میتونید عکسارو بصورت چند تایی روی صفحه چاپ کنید و براشون از قاب کریستال استفاده کنید یا روی شاسی طرح دار که زیبا تر و جذابیت خاصی رو به شما هدیه میده.

 

چاپ چند عکس روی یک صفحه چگونه صورت میگیره

چاپ چند عکس روی یه تصویر به اشکال متنوع و با کاغذ های چاپ مختلف ساخته میشه که انتخاب این مرحله تو مرکز چاپ کشور با شماست.

ما برای اینکه کیفیت چاپ عکس بالا بره از کاغذ های چاپ سیلک، لاستر، پریل و دیگر کاغذ های مناسب استفاده میکنیم.

زمانی که شما طرح مورد نظرتون رو برا تیم چاپ عکس تهران ارسال میکنید چه به صورت اینترنتی و چه حضوری طراحان حرفه ایی کشوری با بکارگیری بروزترین تکنیک ها تصاویر شما رو طراحی میکنند و سپس در صف چاپ قرارمیدن.

در نتیجه شما میتونید هرگونه تصویر باکیفیتی که دارین رو برا تیم ما ارسال کنین وهر سبکی که مد نظر دارین براتون با بهترین کیفیت چاپ کنیم.

با چاپ عکس فوری بریم عکس های مورد علاقه تونو خیلی سریع فقط بایک کلیک چاپ کنیم.

 

 

بدون دیدگاه
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید